MITT I VECKAN GOTTIS

0kommentarer

Igårkväll var jag och mamma ute och övningskörde igen. Var först och körde lite på Ica Maxis parkering men det blev alldeles för långtråkigt och enformigt så vi åkte tillbaka till industriområdet vi körde på i tisdags. Fick också köra runt lite i trollbäcken igen, även då på samma ställe som i tisdags. Åkte förbi Evelinas hus och sen bytte jag plats med mamma precis innan 30 backen.

Iallafall så åkte jag och mamma förbi godissvampen innan vi började övningsköra och då fick jag med mig något som jag är helt beroende av just nu. Djungelvrålsklubbor i lösvikt, superbra. Nu har jag någonting att äta på hela helgen.

Förresten så skypade jag med Ellinor igår, hade inte pratat med henne på någon vecka så det var riktigt kul! Vi pratade i lite mer än en timme om allt mellan himmel och jord. Tack för skype och mail alltså, förstår nästan inte hur man kunde hålla kontaken med någon förr i tiden.

Kommentera

Publiceras ej