THE NEW KIND

0kommentarer

Har precis kollat klart på Hawaii Five-0 som de äntligen börjat visa på tv4. Hade väl tänkt slå mig ner i soffan snart igen och bara ta det lugnt. Är helt slut så det är mycket möjligt att jag till och med somnar.

Idag började jag 8, en halvtimme tidigare än jag brukar. Inte så farligt med det känns ändå på kroppen. Idag har vi dessutom haft gårdsfest/20-års jubileum så det har varit mycket spring hit och dit. Berättar nog mer om det senare.

Efter jobbet gick jag och Ellinor hem till henne och där bytte vi om till träningskläder och sen gick vi till Friskis. Skulle gått på spinningen men den var full så vi gick på Gympa Puls istället. Det var roligt men jag hängde inte alls med ibland. Efter träningen var jag helt slut och hade helst bara velat ta bussen hem men eftersom jag cyklade i morse så var jag ju tvungen att cykla hem också. Vilken tur att det inte är mycket uppförsbackar och att det går så fort.

När jag kom hem hade jag fått ett paket från Avanna i brevlådan. Ett jättesnyggt linne som kommer vara härligt att gå i i sommar. Fick också hem ett paket igår med saker från H&M och dom sakerna blev jag också väldigt nöjd med.

Runt 21 åt jag och mamma middag framför tv och nu sitter jag här. Kommer säkert in lite bilder på det jag köpt men det orkar jag inte just nu. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej