GODNATT

1kommentarer

Kom hem från Amanda för en liten stund sen. Var där och kollade på Solsidan och Big Brother. Tidigare idag var jag bara hemma, har kollat på lite serier och Amanda kom även förbi en stund innan vi gick hem till henne.

Igår var jag hemma och tog det lugnt på dagen. Vaknade klockan 8 och åt då frukost och så satt jag för det mesta framför teven och datorn. På kvällen träffade jag Philip och var med honom i några timmar. Var med på hans jobb när han tvättade bilar och sånt. Vid tolv fick jag skjuts hem.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, i morgon ska jag upp runt sju eftersom jag börjar åtta. Inte så kul men vad gör man. Puss

1 kommentarer

Sandra Ajax

17 Mar 2011 19:10

Härligt att höra att du gillar kameran :) Har du några tips på schyssta inställningar eller saker man borde tänka på?

Kommentera

Publiceras ej