30 MARS

0kommentarer

Kom hem från jobbet för en stund sen. Slog mig ner här framför datorn direkt, nuförtiden orkar jag inte göra så mycket mer. Alltid sjukt trött efter jobbet, vilket är ganska skönt då jag sover bättre och somnar fortare. Härligt med fasta rutiner. Men sen har jag ju faktiskt ett ganska utmattande jobb som hjälper till lite på traven ;)

Idag har vi haft en utav de lugnaste dagarna på dagis, i princip inget spring och alla har suttit ner och jobbat duktigt med det de har hållit på med. Eftersom det har varit jättehärligt väder ute idag har vi också varit ute en hel del. Och just nu ser det visst ut att bli finare ju mer klockan blir!

Kvällen kommer jag nog bara att spendera hemma. Känner inte för att göra något annat direkt. I måndags så var Amanda här på kvällen och vi kollade på BB, snackade och köpte biljetter till David Guetta som spelar i Sverige den 4:e juni! Kommer att bli grymt kul!

Igår så var jag ute på promenad med hunden och sen tog jag det bara lugnt.

Kommentera

Publiceras ej