HISSAD FREDAG

0kommentarer

Snart ska jag börja göra mig i ordning för kvällen. Idag är det utgång som står på schemat. Det blir nog Pure, skulle gått till Berns egentligen men det blir nog bra ändå.

Igår började jag Brunch hemma hos Michaela, med henne, Alexandra och Sofie. Riktigt mysigt! Satt och pratade och hade på en Beckfilm i bakgrunden.

Efter brunchen åkte jag och Alexandra ner till centrum och handlade en present och sen åkte vi hem till henne och slog in och den och bara tog det lugnt. Vid 18 kom mamma och hämtade mig. Direkt när jag kom hem bytte jag kläder och åt lite mcdonalds sen kom Sofie och hämtade mig och vi åkte hem till Felicia.

Hon hade fest hemma hos sig eftersom hon fyller år snart. Vi var väl runt 15 stycken som var där och det var riktigt kul. Runt halv tolv skulle vi allihop gå ut på krogen men vi hann aldrig komma så långt. Michaela, Frida och en till tjej fastnade i hissen på väg ner. Och eftersom vi inte kunde få ut dom så ringde vi hjälp. De sa att de skulle komma efter 20 min, men 20 min blev 40 och de hann sitta där i lite mer än en timme innan hjälp kom. Så när de äntligen hade kommit ut ur hissen hade hälften dragit ut så vi som var kvar bestämde oss för att GÅ upp till Felicia igen. Där blev de chill med musik och tv spel. Jag låg mest i soffan och kollade på när killarna spelade Amerikansk fotboll och super mario, skitkul :) När solen började gå upp och man började känna sig riktigt trött så ringde jag mamma och hon kom och hämta oss. Var väl hemma runt halv sex och somna typ på direkten när jag la mig ner.

Förresten, igår hade jag också på mig gummistövlar. Vädret var ju inte det bästa och jag hade inte tänkt följa med ut från början så jag hade inte med mig några extraskor, men sen ångrade jag mig och fick låna ett par av Felicia. Då gav jag mina gummisar till Sofie eftersom hon skulle åka hem och då tänkte jag att det var bäst att hon tog dom med sig eftersom vi ses lite oftare. Och sen blev ju kvällen som den blev och vi stannade kvar hos Felicia. Så där satt jag, skolös! Tyckte jag var lite komiskt ;) Tur att mamma kom och hämtade oss, vad hade jag annars gjort.

Nu börjar jag få lite bråttom så jag måste sluta nu. Ha en trevlig lördagskväll allihop. Puss och kram.

Kommentera

Publiceras ej