22 JUNI

0kommentarer

Idag har jag varit och handlat mat till midsommar i centrum. Mötte upp Michaela, Sandra, Alexandra, Fredde och Sofie. Blev en väldans massa mat och ännu är vi inte riktigt klara. Lite små saker kvar som man helst ska köpa färskt och sen blir det väl något godis eller så också.

På jobbet hade vi midsommarfirande med alla barnen idag. Hade satt upp en stång som alla dansade runt. Till lunch blev det lite midsommarmat som lax, kycklingspett, färskpotatis, sill och lite annat. Och till mellanmål blev det fruktsallad som innehöll jordgubbar, vattenmelon, äpple och banan med vaniljkesella. Jättemumsigt.
Var inne på både myran och myggan då det är några vuxna borta, men vi klarar oss ändå ganska bra med tanke på allt.

Nu hade jag faktiskt tänkt hoppa i säng. Har ont i huvudet och såklart har jag åkt förkylning med hosta så jag mår inte direkt toppen. Eftersom jag ska upp och jobba tidigt i morgon så behöver jag nog lite extra sömn. Godnatt

Kommentera

Publiceras ej