4 JULI

0kommentarer

Ligger och kollar på Johan Falk som går på tv4 just nu. Väldigt spännande och definitivt en utav de bättre svenska filmerna.

Började jobba 9 i morse. Kom dit och jag hade bara fem barn från min avdelning. Resten har gått på sommarlov. Humlan och fjärilen hade 6, respektive 7 barn så hela dan har gått ganska segt. Förutom runt lunchen då jag satt på torget med mina barn och dom kunde inte sluta tramsa. Så i morgon sitter allihop uppdelade på olika avdelningar. Tråkigt men samtidigt skönt när de inte alltid lyssnar så bra.
Hela dan spenderades utomhus, ganska skönt väder så det har gått bra och barnen har lekt på ganska bra. Med undantag för lite småolyckor och bråk.

Slutade klockan 16 och då cyklade jag direkt hem. Satte mig vid datorn och läste bloggar och sånt. När mamma kom hem blev det kebab till middag, som satte sig ganska bra i magen.
Hon hade också med sig ett stativ hem till mig som hon köpte när hon var i Sickla idag. Äntligen behöver jag inte stappla upp hundra saker på varandra för att kameran ska komma upp tillräckligt högt :P

Snart ska jag hoppa i säng eftersom det blir en tidig dag i morgon med. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej