Don't stop believin

0kommentarer

Jag har precis ätit middag, ikväll blev det hemmagjorda hamburgare. Riktigt mumsigt. Snart hade jag väl tänkt gå och lägga mig i soffan och slappa. Kommer förmodligen att somna då jag sov i ungefär 3 timmar inatt och jag har varit vaken sen klockan sju imorse.

Det gick iallafall bra och öppna och på jobbet överhuvudtaget. Tredje gången jag öppnade sen jag började där i april. Och det ser ut som om det är det jag kommer att få göra en gång i månaden. Ändå ganska skönt när jag har fått stänga så pass mycket, och jag ser framemot att komma hem tidigt efter jobbet istället för efter klockan 23. Kanske jag äntligen har lite mer tid att umgås med vänner på helgerna också.

Nu ska jag gå och gotta mig i lite godis och se på Criminal Minds. CIAO

Kommentera

Publiceras ej