NY VECKA

0kommentarer

Snart ska jag hoppa i säng, ska upp runt halv åtta och åka iväg och jobba. Imorgon blir det en ganska lång dag, slutar 16.15. På kvällen ska jag träffa Sandra som jag inte sett på några veckor :)

Idag jobbade jag ju som sagt. Började halv nio, men självklart så var det lite förseningar med bussarna i morse men jag kom som tur var bara några minuter sent. Idag var vi ute litegrann och det var faktiskt härligt, inte lika kallt som det var förra veckan. Slutade klockan tre och åkte direkt hem. Kollade lite på tv och åt sen så gick jag och duschade och det var superskönt.

Nu på kvällen har jag kollat på Big Brother som började med en ny säsong igår. Alltid följt det och nu kan man ju inte vara sämre. Speciellt inte när min kompis ex är med, då får man ju bara inte missa det. Då jag jobbade igår så missade jag först avsnittet men det tog jag igen tidigare idag och även i morse då jag hann kolla lite på reprisen på tv innan jag gick hemifrån.

Kommentera

Publiceras ej