5 FEBRUARI

0kommentarer

Kom hem från jobbet för lite mer än en timme sen. Slog mig ner direkt i soffan då jag är helt slut och mör i både ben och rygg och så är jag självklart lite trött då jag har varit uppe sen klockan 07 i morse.

Igår var jag och nio tjejer till hemma hos Sofie och åt middag och hade det väldigt trevligt. Hon och Michaela åker ju till Thailand på tisdag så de ville passa på och umgås med alla nu innan de åker. Kom dit runt fyra och var hemma runt 23. Då jag skulle upp tidigt åkte jag hem medans det andra fortsatte festen inne i stan.

Snart ska jag äta middag och efter det ska jag åka ner till Michaela där vi ska ha filmkväll. Passar perfekt då jag ska upp tidigt och jobba imorgon också. Det är ju bra att jag gör någonting också, för annars hade risken varit att jag slocknat runt sextiden och sen vaknat inatt och inte kunnat somna om. För det är så det brukar gå till.


Enda bilden jag tog igår ;)

Kommentera

Publiceras ej