SCARY MOVIE

0kommentarer

Idag så jobbade jag och Sara över så jag kom inte hem förrän halv 8. Vi har fått barnfria timmar som vi måste jobba in och idag var den enda dagen som vi båda slutar ganska nära varann. Vi satt och skrev ut bilder och gjorde ordning födelsedag kollage. Vi firade nämligen sex barn idag som fyllt år under sommaren och då ska man hänga upp bilder på dom. Så det fixade vi i ordning. Sen gjorde vi klart valtavlor som vi ska börja använda. Så skönt att det nästan är färdigt nu och jag hoppas att de andra blir nöjda. Speciellt när vi har slitit ganska mycket.

På eftermiddagen var jag ute med barnen, lekte mycket med humlorna. Kollade på när de åkte rutschkana och sen gjorde jag fart på några stycken i kompis gungan och så var jag där med dom. När tjejerna hade gått hem, så la jag mig ner i gungan med Anton och Simon S och vilade litegrann. Myspys, de är ju så goa de där ungarna!

När jag slutade gick jag och Sara direkt in och satte oss vid datorerna. Hann göra ganska mycket men är ändå förvånad över att vi satt kvar så länge.

När jag kom hem så åt jag middag direkt och sen slog jag mig ner i soffan då jag är helt slut i kroppen. Efter att ha cyklat hem orkade benen knappt bära mig.

Nu ska jag lägga mig ner och kolla på Scream 4 och efter det ska jag gå och lägga mig. Börjar 8 i morgon, tidigt men det ska bli kul för runt 9 så kommer det två nya barn som ska inskolas och börja inne hos oss på gräshoppan och det ser jag framemot. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej