UNDERBARA SOLIGA LEDIGA FREDAG

0kommentarer

Idag har jag varit ledig. Skönt och behövligt! Vaknade lite efter tio men låg kvar i sängen ett tag. Gick upp vid elva och sen gjorde jag i ordning mig på tio minuter och gick ner till bussen. Åkte in till mamma i stan och vi gick tillsammans till Kungsträdgården där vi fotade körsbärsblommorna. Halv ett gick vi till mammas jobb och då hade hon möte och jag satt och kollade på Vigseln mellan Prins William och Kate.

Gick och kollade i lite affärer efter jag kollat klart på brölloppet och fick med mig lite saker tillbaka. Kanske kommer upp här senare. När jag hade kollat klart i affärer gick jag tillbaka till mammas jobb och där var jag kvar tills mamma slutade. Under tiden hon jobbade busade jag lite med en hund som hette Lennart som är en utav mammas kollegors hund och sen satt jag bara med mamma som sällskap.

Vid kvart över fem mötte jag Ellinor vid Kungsträdgården. Vi fotade körsbärsblommorna en stund och sen gick vi och fikade. Kom hem runt åtta.

Direkt när jag kom hem så åt jag middag och sen gick jag och duschade. Och nu sitter jag här. Ska snart fixa i ordning lite saker tills i morgon och sen ska jag gå och lägga mig. I morgon ska jag nämligen jobba och jag börjar klockan 8. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej