LIKE MY STYLE

0kommentarer

Nu har jag precis gjort mig i ordning, jag inte riktigt klar än men jag ska fortsätta hemma hos Ellinor. Ikväll ska vi nämligen gå på studentskiva. Det är hennes kompis som har så jag bestämde mig lite spontat för att följa med.
Länge sen jag var på skiva så det ska nog bli kul, kommer dock inte vara ute så länge med tanke på att Ellinor ska upp och jobba i morgon.

Annars har jag jobbat som vanligt idag. Varit ute i stormen och jag trodde allvarligt att jag nästan skulle flyga iväg som en liten vante. Trots stormvarningen så bestämde vi oss ändå för att vara ute på eftermiddagen. Då vi har fått en ny gunga på gården så höll nästan alla till där vilket bara gjorde så att mitt jobb blev enklare. När jag slutade åkte jag direkt hem.

Nu måste jag börja skynda mig så att jag kommer ner till bussen i tid. Kanske lika bra att gå lite tidigare, risken finns ju att jag blåser bort! Puss

Kommentera

Publiceras ej