Tick, Tick, Tick

0kommentarer

Såg precis avsnitt 17 av Castle som sändes igår i Usa och jäklar vad bra och spännande det var. Definitivt ett utav dom bästa avsnitten denna säsong. Det slutade med att Kates lägenhet sprängdes och Rick stod utanför och såg alltihop. Can't wait to see what happens next week! För en gångsskull har jag ingen aning om vad som kommer hända nästa vecka.

Annars idag har jag mest legat i soffan och kollat på film. Varit uppe sen 08 imorse. Kunde inte somna om alls pga min hals. Gör ont mest hela tiden.
Sov två timmar inatt så jag är förvånad att jag inte somnat än. Men snart är det dags att hoppa i säng och då ska jag nog lägga mig och kolla på New Moon som mamma köpte idag, släpptes ju på dvd i lördags så det är klart man måste se den.

Kommentera

Publiceras ej