Hallå

0kommentarer

Har precis ätit middag och jag ska snart börja göra mig i ordning. Jag och mamma ska åka in till stan och gå på bio. Vi ska se Avatar. Och det känns som om jag möjligtvis kan vara en utav dom som är sist ut med att se den, haha. Men det ska bli mysigt, det är inte ofta jag och mamma gör saker tillsammans. Jag hoppas och tror att filmen kommer vara otroligt bra, men alltför höga förväntingar får man inte ha för då kanske jag blir besviken.

Inatt låg jag och kollade på Oscarsgalan. En liten tradition, har gjort det några år i rad nu. Sappade mellan nian och E!. Eftesom galan är på nian och röda mattan är på E! Blev lite besviken att inte Avatar vann bästa film men annars är jag rätt nöjd och tyckte att priserna hamnade oss rätt personer. Alla var dessutom jättesnygga i sina klänningar och kostymer.


Anna Kendrick


Rachel McAdams


Jake Gyllenhaal

Kommentera

Publiceras ej