Alla barnen jagar styckmördaren, utom Assar ,för han ligger i flera kassar.

0kommentarer

Idag har jag varit nere i Alby med Sofie och badat och solat. När vi varit där nere någon timma bestämde vi oss för att gå hem till henne istället. Precis när vi kommer innanför dörren tror vi först att en propp har gått för allt i huset hade slocknat och då visar det sig att det är strömavbrott och runt 1300 hushåll har drabbats. Tog ungefär två timmar innan elen kom igång igen.

Under tiden så kom iallafall Jennie och vi satt alla tre ute på altanen och snackade. Tog också igen lite soltimmar och stekte på tomten. Sen blev det lite tennis och man var ju tvungen att akta sig rejält så att man inte blev träffad.

Runt 19 tog vi en dusch och vilo stund i soffan och nästan alla slockande en stund. När vi vi gått upp så började vi göra middag och sen satte vi oss ute på altan med pastasallad och alla barnen historier. Vi spelade också 'jag har aldrig' då jag köpt en sådan kortlek. Senare kom en kompis till Jennie, Jocke och vi gick in och satte oss och kollade på film istället. Såg dock inte klart den då jag fick skjuts hem, men det gör inte så mycket eftersom filmen var väldigt knepig och man hängde inte riktigt med.

Nu har jag varit hemma en liten stund och snart ska jag gå och lägga mig. Puss

Kommentera

Publiceras ej