SUNDAY

0kommentarer

Hallå där, sitter och kollar på tv för tillfället. Jobbade tidigare idag så nu är jag helt slutkörd. Plus att jag har ont i halsen, hostar och inte kan andas. Varit sjuk i lite mer än en vecka nu och så det är inte alls kul.

Igår efter jobbet åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning och sen fick jag skjuts till Sofie. Där var det kräftskiva. Från början var vi nio stycken men lite senare började fler att droppa in och det blev lite mer party än skiva. Men jag måste säga att jag hade riktigt trevligt och kul. Under kvällen blev det både sing star och jacuzzi badande, dock inte för mig för att hade jag inte kunnat prata idag men det var kul att se på :) Eftersom jag skulle upp och jobba så kom mamma och hämtade mig och jag var hemma runt halv fyra. Slocknade i princip direkt när jag la mig i sängen.

I veckan som kommer ska jag mest ta det lugnt och försöka bli frisk för sen nästa helg så jobbar jag igen. Kommer säkert att hitta på något, men det är skönt att vara ledig.

Nu ska jag gå och hämta lite choklad och forstätta kolla på tv. PUSS

Kommentera

Publiceras ej