ONSDAGKVÄLL

0kommentarer

Kom precis in från en liten kvällspromenad med hunden. Ska alldeles strax hoppa ner i säng. I morgon ska jag upp med tuppen och jobba så därav av den tidiga sänggången. Jobbar 9-17, så det är ändå helt okej.

Imorgon tror jag förresten att la familia kommer hem igen. Det ska faktiskt bli skönt, då jag tyckt att det har varit tråkigt att inte ha något sällskap. Men jag har allt klarat mig bra ändå.

Annars idag har jag planerat lite Norge med Mickis. Skrivit en mils lång lista med saker vi ska köpa och ha med oss. Kul men det kommer bli dyrt. Och om en månad åker vi ungefär, börjar känna mig väldigt pirrig. Har ordnat lite andra saker här i veckan som också har med Norge att göra vilket också gjort att det känns så jäkla nära. Lite vuxenpoäng har jag allt skaffat mig också och jag är ganska så stolt över mig själv! :)

Nej, men det var ju dags för sängen nu. PUSS OCH GODNATT.

Kommentera

Publiceras ej