ÖVERRASKNINGEN!

0kommentarer

Min mamma fyllde 50 för två veckor sedan och till hennes glädje så hade vi renoverat här hemma när hon var bortrest över helgen. Det blev en mycket rolig och lyckad helg men vi hade mycket att göra och vi slet på hårt! Vi hann iallafall klart med allting vi skulle göra på en och en halv dag. Så på söndagen när mamma skulle komma hem behövde jag bara städa. Jag är enormt tacksam för alla som hjälpte till och kan inte förstå vilka bra vänner jag och min familj har! Utan de hade den där överraskningen aldrig blivit möjlig. 
 
Såklart blev mamma superöverraskad och väldigt glad över att vi gjort i ordning här hemma! Det enda hon inte gillade var att jag inte lyssnat på henne när hon sagt att hon inte ville bli firad. Haha, då vi aldrig brukar fira storslaget annars så struntade jag fullständigt i det och bjöd hit vänner så att vi var runt 25 pers här. Men jag vet att hon uppskattade det även fast hon inte ville bli firad.
 
Jag tänkte visa lite smakprover på hur det såg ut när allt blivit klart!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej