RÖD DAG

0kommentarer

Har varit ledig idag då det är Kristi himmelfärd, inte helt fel att bara få vara ledig en dag mitt i veckan.

Självklart firade vi det igår genom att gå ut. Satt på Medis med jobbtjejerna och åt, drack gott och hade det väldigt trevligt. Kom hem runt 1 inatt, mamma kom och hämtade oss på gullmars så vi slapp ta bussen hem. Dessutom så spöregnade det så då var det extra skönt att få åka bil nästan enda hem till dörren.

Idag har jag städat, plockat och rensat en massa i mitt rum. Pumpat musik på högsta volym och bara haft det bra! Riktigt fint väder har vi haft idag också och det har ju inte gjort dan sämre.

Nu på kvällen var jag iväg och körde lite med mamma. Åkte runt lite i stan och Haninge. När jag kom hem åt jag en sen middag och nu ska jag strax gå och lägga mig. Jag jobbar imorgon och jag börjar 8 så några timmars sömn vill man ju ha, haha. Slutar i och för sig kvart över två imorgon så jag ska ju inte klaga. Puss

Kommentera

Publiceras ej