I WANT YOU

0kommentarer

Har precis kollat klart på det sista avsnittet av Castle. Åh vad bra det var! Nu vill jag ju bara att säsong 5 ska börja.

I två dagar har jag jobbat inne på humlan och det har varit väldigt roligt. Känner ju dom barnen bra så det har gått super. Idag på eftermiddagen så gick brandalarmet helt plötsligt. Alla blev lite halvt skraja. Det gick iallafall bra, vi samlade ihop alla barnen och gick tillsammans till mötesplatsen. Som tur var så hade det inte hänt någonting men det är ändå lite läskigt och man blir lite ställd. På krypsidan hade dom flesta barnen vila så dom hade vaknat av larmet och även några barn på vår sida hade vaknat. Så några gick utan skor och byxor eftersom det gäller att man kommer ut så fort som möjligt.

Efter det så flöt resten av dagen på bra, har varit ute i det fina vädret och det har varit riktigt skönt. När jag kom hem från jobbet så städade jag undan lite i mitt rum och sen hade jag tänkt att få ihop dom sista delarna på min nya cykel men jag blir så himla frustrerad av att det inte funkar så jag struntade i det och var ute på en promenad med hunden istället.

Nu på kvällen har jag också skypat lite med Ellinor. Vi har lyckats ringa om varandra i några veckor nu så det var roligt att äntligen hinna prata lite.

Nu ska jag snart hoppa i säng. Upp och jobba tidigt imorgon igen. Puss

Kommentera

Publiceras ej