30/5

0kommentarer

Har precis packat färdigt. Ska åka iväg med jobbet direkt efter att vi slutar imorgon. Vi ska sova kvar där och då måste man självklart ha med sig lite grejer.

Idag fick jag stänga då Sara är sjuk, inte världens roligaste direkt men det gick bra. Nu är jag dock väldigt trött, men det beror ju mest på att jag sover väldigt dåligt just nu, har gjort det i en vecka ungefär och varje dag när jag kommer hem från jobbet så känns det som om jag ska somna på en gång. Måste liksom underhålla mig med något för att jag inte ska somna, haha.

Nu på kvällen var jag iväg med mamma och körde en stund. Åkte först till min frisör för att lämna lite saker och sen åkte vi till stan för att jag var tvungen att handla på apoteket. Vaknade med ont i halsen i morse så jag inhandlade lite halstabletter. Efter det åkte vi hem.

Nu ska jag gå och lägga mig, har lite sovmorgon men det skadar ju inte att somna lite tidigare för en gångs skull. Puss

Kommentera

Publiceras ej