MITT I VECKAN

2kommentarer

Kom hem för typ en timme sen, har haft nätverksträff med jobbet som slutade klockan 19. Var faktiskt rätt roligt ändå, de andra från dom andra förskolorna är roliga att vara med. Även fast vi pratar om jobb så kommer man alltid in på något annat och det slutar med att man sitter där och skrattar. Jobbmöten är inte alltid så tråkiga och jobbiga som man tror, haha.

Eftersom mamma kom och hämtade mig efteråt så fick jag övningsköra hem! Tyvärr blev det ingen lång bit men det var iallafall bättre än ingenting.

Sovit dåligt hela den här veckan så jag tror att jag snart ska hoppa i säng. I morse vaknade jag innan klockan ringde och jag var så trött att jag försökte övertyga mig själv om att klockan inte ringt och jag inte försovit mig igen. Det hade jag som tur inte! Dock har jag varit trött under hela dagen, kände hur jag nästan höll på och somna en stund på eftermiddagen. Och dagen blev ju inte precis lättare när man varit vaken sen 06.50 och vet att man inte får gå hem förrän 19. Tung dag och imorgon har jag en till lika lång.

Nu ska jag fortsätta kolla på I am Number Four som precis har börjat. Puss och kram

2 kommentarer

Elli

10 Mar 2012 03:32

Åh kommer du ihåg när vi kollade på den på bio! :)

<3

Alexandra

10 Mar 2012 21:53

Elli: Ja, det är klart! :) <3

Kommentera

Publiceras ej