Here's to love, here's to us.

0kommentarer

Sitter nere och kollar på 17 again. Mamma har precis satt i lite hårfärg i håret, utväxten min var hemsk så det var på tiden att jag gjorde någonting åt den.

Idag har jag jobbat sol vanligt. Då våren har börjat komma har vi varit ute ungefär hela dagen och det har varit superskönt. Dagarna blir så mycket lättare när man är ute, absolut en utav det positiva sakerna med mitt jobb.

Var tvungen att jobba över till 17 och efter det åkte jag direkt hem, bytte om och sen gick jag ut och sprang. Var riktig uppfriskande. Lite ont i benen men annars gick det bra. Var dessutom andra gången den här veckan som jag har sprungit, äntligen börjar jag komma igång och känna mig taggad med träningen. Hoppas bara det håller i sig!

Efter att jag sköljt ur hårfärgen är det dags för sängen. Börjar 8 imorgon så jag känner att jag behöver sova. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej