TUESDAY

0kommentarer

Nu ska jag gå och lägga mig och se på det senaste avsnittet av Hart of Dixie och efter det ska jag sova. Imorgon börjar jag nämligen 07.30 och det betyder att jag måste gå upp tio över sex och det är inte något jag brukar ha som rutin direkt. Sen att jag redan är supertrött gör det nog det bara lättare för mig att somna.

Idag på jobbet har jag haft miniröris och det verkligen roligt och barnen verkar också tycka detsamma. På eftermiddagen efter mellanmålet gick vi ut och det var underbart. Solen sken och det var en väldigt behaglig temperatur ute. Annars brukar jag för det mesta stå och frysa men både igår och idag har vi haft vädigt fint väder och jag hoppas att det håller i sig. För när det är både snö och sol kan det ju nästan inte bli bättre :)

Kommentera

Publiceras ej