GOD NATT!

0kommentarer

Idag satte jag mina fötter på jobbet för första gången sen i torsdags. Har varit skönt att ha varit ledig men rutinerna försvinner så sjukt fort så det är skönt att vara tillbaka till allt sånt. Tyvärr var väl barnen kanske inte så roliga idag men överlag gick det bra.

Sen jag kom hem från jobbet har jag mest suttit i sängen framför dator och tv. Pratade med Ellinor på skype i två timmar och det var hur kul som helst. Pratar alldeles för sällan så när vi väl pratar brukar timmarna bara rulla iväg. Annars har jag bara kollat på lite serier och just nu ligger jag och kollar på The Holiday och det känns som om jag ska somna när som helst. Helt slut och jätte trött.

Utanför blåser det en lätt storm och regnar gör det också. Jag hoppas att jag åtminstonde ska kunna få lite sömn inatt. Troligtvis somnar jag väl av utmattning.

Nu ska jag stänga ner datorn och gå och lägga mig. Imorgon har jag en lång dag framför mig, både jobb och packa i ordning tills på torsdag! Puss

Kommentera

Publiceras ej