TRÖTT OCH GLAD

0kommentarer

Alldeles strax ska jag faktiskt gå och lägga mig, håller nästan på att somna sittandes just nu. Helt utmattad. Gick och la mig halv tolv igår och jag tror jag somnade någon gång efter halv ett och sovit dåligt har jag gjort också. Kan ju säga att jag var trött när klockan ringde i morse.

Utöver att jag varit trött har det varit en väldigt skön dag. Förmiddagen spenderades inomhus med 7 barn och på eftermiddagen efter vilan så gick jag ut med dom 7. Var bara jag och en annan pedagog ute med sju barn var. Hur skönt som helst.

Kvart i två gick vi in och och klockan två slutade jag. Då vi hade så fint väder så promenerade jag hem från jobbet idag. Med musik i öronen var det riktigt mysigt att gå hem.

När jag kom hem så gick jag ut med hunden på en promenad och sen satte jag mig framför datorn och kollade på en ny serie som jag har börjat följa slaviskt. Såg fyra avsnitt igår och har sett tre stycken idag. Verkligen helt fast!

Idag har också något väldigt roligt hänt. Vi har gått och blivit med bil. Ska troligtvis åka och hämta den om några dagar då dom skulle fixa i ordning den innan vi skulle få hem den. Superlycklig är jag och äntligen ska jag kämpa som fan med körkortet!! :D

Efter att mamma kommit hem så gick vi ner och handlade lite på ICA och sen satt jag nere i köket och gjorde mamma sällskap när hon lagade mat. Så skönt och roligt att prata med henne. Är mycket för att prata av mig just nu och vem är då inte bättre än mamma. Världens bästa mamma!

Kommentera

Publiceras ej