GOODNIGHT!

0kommentarer

Åh så rätt jag hade.. När jag vaknade upp i måndags morse mådde jag inget vidare kan jag säga. Och i morse mådde jag ännu värre. Igår hade jag mest ont i halsen och hostade lite men idag så har jag mest hostat hela tiden och låtit som en kråka. När jag hostar så hostar jag så jag nästan kräks samtidigt som det skär och kliar i halsen. Inte alls kul och jag hoppas jag blir av med det här fortast möjligast.

Igår slutade jag tidigt så direkt efter jobbet åkte jag in till stan och handlade litegrann. Fick med mig ganska mycket roligt hem! Och idag efter jobbet så hämtade jag ut ett paket med ett objektiv till min kamera. Kanske blir något jag visar någon dag.

Nu ska jag hoppa i säng, just nu behöver jag all sömn jag kan få. Speciellt efter dom senaste två nätterna då jag har sovit så dåligt. Somnat sent även fast jag lagt mig tidigt och så har jag vaknat flera gånger under natten utav olika anledningar.

PUSS!

Kommentera

Publiceras ej