FEBRUARY 14th

0kommentarer

Imorse när jag vaknade kände jag inte mig alls pigg men gick jag upp ändå och åkte iväg till jobbet. Kände mig lite bättre efter att jag kommit dit. Sen rullade dagen på som vanligt. Klockan 9 hade vi kalas då en utav tjejerna fyllde 6 idag. Vi sjöng en massa sånger och åt god frukt. Resten av förmiddagen spenderade jag utomhus. Efter lunchen hade jag vila och för en gångsskull så gick den faktiskt ganska bra. Läste en bok och i princip alla var med och lyssnade under hela.

När vi hade haft alla raster så började jag förbereda inför mellanmålet och nästan alla barnen var med och lekte gömma nyckeln i andra rummet. Barnen sprang in och ut i köket hela tiden när det gömde nyckeln i andra rummet. Roligt men skrikigt!

Efter vi hade mellanmål så hade jag mini röris med några barn medans resten gick ut. Skönt att vara inne en stund med bara några stycken, sen tycker barnen att det är roligt med mini röris också. När skivan var slut var det även dags för oss att gå ut. Och där höll vi oss tills jag slutade. Missade bussen för jag var tvungen att springa tillbaka och hämta min ros som jag glömde ta med mig. Fick den av Evelina imorse när hon kom till jobbet, jättegulligt. Både jag och Sara fick en varsin. Och den ville jag ju såklart inte lämna kvar på jobbet.

Sen jag kom hem har jag städat mitt rum och suttit vid datorn. Här hade jag även tänkt fortsätta kvällen, sätta på mig mjukisar och gosa ner mig i sängen framför lite serier. Mysigt! Massa kärlek

Kommentera

Publiceras ej