5 februari

0kommentarer

Så var det redan söndag kväll. Helgerna går alldeles för fort. Känns som om helgen inte ens har hunnit börja när den redan är slut, haha.

Har iallafall haft en väldigt mysig helg. Fredagen spendare jag hemma hos Evelina. Vi åt middag, satt vi datorn, pratade en massa och kollade i en massa gamla skolkataloger. Hur roligt som helst.

Igår var jag med Michaela, Alexandra och Sofie. Vi var hemma hos Michaela och drack och hade en massa tjejsnack. Lite senare kom Matte förbi med två kompisar. Efter halv tre låg vi nästan och halvsov allihop så vid tre tog jag bussen hem. Och tur hade jag som hann med min egna buss från centrum och det var nog mycket på grund av halkan. Enda gången man är glad att bussen är lite sen.

När jag kom hem så hoppade jag nästan i säng direkt och slocknade lika fort.

Idag var jag först hemma på förmiddagen. Satt där nere och åt frukost och kollade på en film. När den hade tagit slut så gjorde jag mig i ordning och åkte iväg till Michaela. Där hade vi tjejer en mysdag, kollade på Shan Atci och hade ännu mera roligt tjejsnack. Kom hem därifrån runt halv sex.

Sen jag kom hem har jag bara suttit vid tvn, ätit middag och spenderat någon timma framför datorn. Och nu ska jag snart gå och lägga mig. Är så trött att det känns som om jag kommer att somna när som helst. Det är ju bara positivt, då kanske jag vaknar upp pigg och glad imorgon. Dock känns det som om jag börjar få ont i halsen, så jag hoppas att det går över för jag vill verkligen inte bli sjuk nu igen.

Puss och godnatt!

Kommentera

Publiceras ej