WEEKEND

0kommentarer

Så har ännu en helg svischat förbi! I fredags var vi ute och firade att Sofia fyllde år. Jag, Michaela och Sofie började kvällen hemma hos Michaela och senare mötte vi upp resten av gänget på bussen och åkte till Amba tillsammans. Hade en riktigt lyckad utekväll!

Igår gjorde jag ingenting speciellt på dan, var bara hemma. På kvällen åkte vi tjejer hem till Rodie och Arvid och firade dom. Var där i några timmar innan vi åkte hem till Sofie. Där satt vi på balkongen och mös med musik och en massa prat. Efter ett tag så joinade Tobbe och Niclas oss. Och där hemma hos Sofie fortsatte kvällen till halv sex på morgonen. Blev en himla massa skratt och roliga samtalsämnen!

Idag har jag inte alls gjort något speciellt. Har mest suttit framför teven.

Jag var också ute och körde en sväng med mamma. Åkte förbi Willys och handlade lite. Resten av kvällen har fortsatt med en massa tv tittande och rumble spelande. Nya beroendet!

Nu är dags för mig att gå och lägga mig. Godnatt

Kommentera

Publiceras ej