1 APRIL

0kommentarer

Några få bilder ifrån helgen. Den har bestått av hemmakväll i fredags, försökte bygga ihop min cykel bland annat. Igår var jag i farsta centrum, köpte en skinnjacka och lite annat. Fick övningsköra både dit och hem, jag fick även parkera och backa ut. Gick förvånansvärt bra faktiskt! Runt 18,30 mötte jag tjejerna i centan och sen åkte vi hem till Michaela där vi hade lite tjejkväll först, innan vi åkte in till stan och satte på Medis. Matte kom och joinade oss och sen hade vi tänkt dra till east men vi hittade ingen parkering så vi bestämde oss för att äta donken och sen åka hem. Var hemma runt 03.

Idag har jag varit ute och övningskört igen med mamma i stan. Lite klurigt men gick väl ändå ganska bra. Jag har ju faktiskt skylten på utav en anledning, haha. Efter jag kört så åkte jag hem till Michaela där vi hade filmmys. Kom hem för en litet tag sen. Ska strax hoppa i säng hade jag tänkt, har en lång dag på jobbet imorgon! Puss och godnatt!

Kommentera

Publiceras ej