TORSDAG

0kommentarer

Att det redan är torsdag och inte många timmar kvar till fredag. Ska bli superskönt med lite helg.

Imorgon efter jobbet ska jag hem direkt och börja fixa mig i ordning. Ska åka hem till Denise med några kompisar. Där ska vi föra och sånt innan vi drar till en maskerad.

Jag har idag stått och provat en massa kläder tills imorgon. Jag vet vad jag ska vara men det är inte lätt ändå, ska nämligen ha långärmat på mig och det kommer jag väl förmodligen svettas ihjäl i så i morgon måste jag leta fram något fint linne jag kan ha under.

Annars så har jobbdagen gått bra, de senaste dagarna har varit ganska lugna och det har varit riktigt underbart. Hade fem barn borta idag och bara det gjorde också självklart under.
Imorgon så börjar jag 9 en halvtimme tidigare än vad jag ska egentligen men det gör ingenting för i morgon ska vi ha gruppfotografering. Så det ska bli kul!

Nu hade jag tänkt hoppa i sängen, börjar bli riktigt trött. Puss och godnatt.

Kommentera

Publiceras ej