MÅNDAG

0kommentarer

Imorse var det sånt oväder som man ville inte alls gå upp ur sängen, och sen var jag riktigt trött eftersom jag inte sovit så mycket. Men upp kom jag och glad var jag som fick skjuts till jobbet. Hade jag behövt cykla i morse hade jag väl sett ut som en blöt katt, haha.

Eftersom det regnade så mycket på förmiddagen så var vi inne. Jag hade en liten syhörna i köket, så det var rätt lugnt. Efter lunch och vilor så gick vi ut. Barnen blir ju helt vilda när dom är inne för länge så det behövdes. Skönt var det att det äntligen hade slutat regna och solen började titta fram. Jag slutade klockan två och då tog jag en promenad hem. Var hemma och satt framför datorn en tag innan jag tog bussen och mötte upp Evelina utanför körskolan. Där betalade vi kurser, skrev under lite papper och köpte lite böcker. Så nu är jag mer än redo för allt som komma skall!

När vi hade varit på körskolan så gick vi till centrum och tittade i lite butiker innan jag åkte hem runt 18. När jag kom hem satte jag mig framför datorn och åt middag. Och nu på kvällen har jag städat mitt rum och packat upp min resväska. Skönt att ha det gjort.

Strax ska jag gå och lägga mig. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej