Dancing away with my heart

0kommentarer

Skypade med Ellinor för en liten stund sen. Jättekul att prata med henne då det inte händer alltför ofta nuförtiden, så för att göra upp för den tiden vi inte kan prata så ska vi börja skriva långa brev (eller mail kanske man ska säga) till varandra. Då vi heller inte hinner prata så länge jämt är ju det ett lättare sätt att berätta det som man kanske inte hinner.

På jobbet idag gick det så där måste jag säga. Hade världens kortaste stubin i morse, men efter en timme utomhus med barnen i regnet så kändes det bra igen. Men man blir galen i bland när de inte lyssnar och bara ignorerar en. Eftermiddagen gick mycket bättre och vi var ute hela tiden. Var mycket med några humlebarn. När jag skulle gå hem så var det en utav tjejerna som började storgråta för att hon inte ville att jag skulle gå. Men hon fick följa med mig in på gräshoppan när jag skulle byta skor och sen när jag väl gick så vinkade hon hej då och var glad igen.

När jag kom hem så la jag mig i sängen direkt, mådde inte så bra så jag läste lite tidningar och var inne på datorn.

Nu ska jag gå och lägga mig. GODNATT

Kommentera

Publiceras ej