5th of september

0kommentarer

Kom precis hem från en långpromenad med mamma och hunden. Gick till och från Michaela, skulle hämta min kamera så jag tänkte att vi lika gärna kunde gå dit när vi skulle gå ut med hunden.

Hade egentligen tänkt läsa lite i körkortsboken nu men jag är så jäkla trött så jag tror att jag går och lägger mig i sängen istället. Får läsa lite imorgon istället.

Idag har jag bokat indroduktions/handledningskursen till mig och mamma på körskolan. Känns skönt att ha fått det gjort. Bara ett steg närmre körkortet.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jobbat som vanligt, slutade klockan 14. Cyklade direkt hem och satte mig framför datorn.

Vid klockan sex skypade jag med Ellinor. Det var jättekul att äntligen prata med henne. Hon åkte ju till Usa för två veckor sedan och vi har inte pratat sen hon åkte dit. Det var roligt att äntligen få höra lite hur allt var där och så.

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej