SUNDAY

0kommentarer

Kom nästan precis hem från Alexandra och Fredde. Har haft en liten filmkväll där. Väldigt mysigt och läskigt då vi bestämde oss för att kolla på en skräckfilm. Filmen började bra och man blev riktigt skraj ibland medans slutet var mest lamt. Hade först inte tänkt se klart filmen för att den var så läskig men vi bestämde oss för kolla klart iallafall, men vi sänkte ljudet rätt rejält och ändrade storlek på skärmen. Då gick det genast mycket bättre att se på filmen :P Inga mesar här inte!

Kom till dom strax efter 19 någon gång. Hade lite tjejsnack när Fredde var iväg och köpte donken och direkt när han kom tillbaka satte vi på filmen.

Annars idag har jag bara varit hemma. Vaknade lite efter åtta imorse. Inte alls konstigt då jag slocknade väldigt fort igårikväll, tror till och med att jag somnade innan tolv. Den här helgen har verkligen slagit nytt rekord hos mig i att vakna tidigt. Men det har varit skönt då jag fortfarande inte är helt frisk, vilan ha behövts.
Idag har jag ungefär gjort samma sak som igår, kommit ikapp en massa bloggar och kollat på film. Började kolla på No Strings Attached, men hann aldrig se klart den så det får jag göra i morgon för hittills har den varit väldigt bra.

Nu är det dags för mig att hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon. Extra tidigt eftersom jag för första gången den här terminen ska ta bussen till jobbet. Och det verkar dessutom vara ganska passande då det just nu regnar ganska mycket utanför fönstret. Puss och godnatt.

Kommentera

Publiceras ej