STICKS AND STONES

0kommentarer

Så var det söndag kväll igen. Känner mig inte alls pigg på att jobba i morgon. Har dessutom en fullspäckad måndag som kommer innehålla både jobb, körlektion och föräldramöte. Vet inte hur jag ska orka, speciellt när jag har åkt på en förkylning som inte vill bli bättre.

Idag har jag varit och shoppat i stan med mamma. Fick med mig lite nödvändigheter hem, bland annat än jacka. Var inte alls pigg på att åka in till stan idag men jag kommer inte orka det i veckan som kommer då den kommer innehålla långa dager på jobbet. Efter vi kom hem från stan så har jag bara hållit mig här. Suttit framför datorn och tv.

Igårkväll efter tio så hörde Alexandra av sig och så jag åkte hem till henne där några tjejer redan var. Hade en filmmys framför The Roommate. Förvånansvärt bra film faktiskt. Thriller med lite skräck, funkar alltid!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på film. Puss

Kommentera

Publiceras ej