ROADTRIP

0kommentarer

Nu har jag precis packat färdigt. Tog ett par timmar men det är bara för att jag inte orkat packa hela tiden, istället har jag hittat på andra roligare saker, haha. Nu är jag iallafall klar, ska bara få med mig täcket innan jag åker sen. Och om max två timmar går bilen mot Uppsala. Ska hälsa på Mange som bor och pluggar där. Ska bli skitkul och jag är riktigt taggad.

Igår efter jobbet så åkte jag till centrum och gick på systemet. Köpte med mig lite cider som ska drickas ikväll. Där träffade jag också på en barndomskompis så vi gick omkring därinne och pratade. Känns som om det är på systemet man träffar folk man känner nuförtiden, ett tecken på att vi alla har börjat bli gamla.

Efter jag varit i centrum åkte jag hem. Satte mig framför tv medans jag åt middag. Runt 19 kom Sofie och Sara och hämtade mig och vi åkte och handlade lite gott och något att äta till dom. Sen åkte vi hem till Sara och hade myskväll där. Kollade på lite olika filmer och serier, hade en riktigt skön hemmakväll. Förvånande så somnade jag aldrig även fast det kändes som om jag skulle göra det lite då och då. Kom hem från Sara lite innan två.

När jag kom hem så gick jag och la mig direkt. Ville åtminstone ha lite sömn inför idag, men det gick ju som det gick och jag vaknade lite efter nio imorse iallafall. Blir ju tyvärr så när jag jobbar som jag gör men på ett sätt är det väldigt skönt, för man sover ju inte direkt bort dagarna längre. PUSSS

Kommentera

Publiceras ej