ÖVNINGSKÖRT!

0kommentarer

Kom precis hem efter att ha varit ute och kört med mamma. Idag fick vi äntligen hem handledarpapprena så nu var dags att åka ut. Var först och körde vi energikällan, fick åka runt ganska många varv innan det var dags att åka vidare. Vågade mig dessutom ut på den lite större vägen och åkte där en liten stund innan vi svängde in i Trollbäcken. Totalt var vi väl ute och körde i ungefär en och en halvtimme. Ville inte alls åka hem men mamma var kissnödig och klockan började bli mycket.

Nu kan vi iallafall övningsköra när vi vill så förmodligen kommer det att bli lite mer utav det framöver.

Annars är jag fortfarande sjuk, kan prata men hostan är kvar och jag har också blivit supertäppt i näsan och kan inte andas så bra. Jobbigt, men tyvärr får jag stå ut. Känner mig ändå pigg så det är inte direkt så att jag sjukänmäler mig än så länge. Och den här veckan har jag tur för imorgon är sista dan vi jobbar i barngrupp, vi har nämligen planeringsdagar tors-fre så det kommer bli superskönt. De här två första dagarna har nämligen känts som måndag hela veckan för båda dagarna har varit lika hemska.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för sängen och se om jag kanske hinner se det senaste avsnittet av Castle innan jag somnar. Puss

Kommentera

Publiceras ej