MONDAY

0kommentarer

Håller på och pratar med Ellinor på skype just nu, när vi har pratat klart så ska jag gå och lägga mig.

Idag har jag hunnit med många olika saker. Då jag inte orkade vänta på bussen i en halvtimme efter jobbet så bestämde jag mig för att gå till centrum. Där hamnade jag inne på H&M och handlade lite strumpor. När jag var färdig där gick jag till läkaren och fick lite recept utskrivna. Jag har ju åkt på en bihåleinflammation så nu hoppas jag att jag kommer bli frisk och att det slutar göra ont snart.

Efter det gick jag tillbaka till centrum och hämtade ut penicillin och sen åkte jag hem. Hann också åka tillbaka till centrum ännu en gång och hämtade ut paket. Kanske visar någon dag, paket innehöll iallafall en väska och en plånbok.

Pratade också med Ellinor på skype tidigare idag! Har inte pratat på några veckor så det har varit kul :)

Nu måste jag börja göra mig i ordning för sängen snart! Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej