Don't stop dreaming when you wake up

0kommentarer

Idag har vi haft en utav de lugnaste dagarna på jobbet, hade en förälder på besök och barnen kunde inte ha betett sig bättre. Det var alldeles exemplariska, synd bara att det inte alltid kan vara så ;) Men även fast vi hade en väldigt bra dag så har jag ändå lyckats vara på ganska dåligt humör. Inte alls kul men som tur var gick det över efter ett tag. Men alla dagar kan ju inte vara bra.

Efter jobbet fick jag skjuts hem och det var hur skönt som helst. Sen jag kom hem har jag inte alls gjort mycket, men det beror mest på att jag inte mår så bra. Har troligtvis åkt på en bihåleinflammation och det är inte alls kul och jag har legat sänkt utav det hela veckan.

Igår hade jag så ont att jag inte orkade ha ögonen öppna vilket också gjorde att jag somnade runt 22 på soffan. Vaknade halv sex i morse och gick upp och la mig i sängen och sov i några timmar tills klockan ringde.

Imorgon är det äntligen fredag och det ska bli superskönt. Kan dock bli lite jobbigt imorgon på eftermiddagen då vi kommer ha lite kort om folk på min avdelning. Två stycken ska sluta tidigt vilket gör att jag har en som bara kan jobba över en timme och det innebär att jag ska vara själv från 15.30-16.30 vilket jag aldrig varit förut. Andra fredagar brukar jag vara ensam högst en kvart, tror att det kommer gå bra och förhoppningsvis, eftersom det är fredag har de flesta barnen gått hem då men man vet aldrig. Det är ändå ganska påfrestande, såklart får jag ju hjälp av andra avdelningar om jag behöver men dom har ju också barn att ta hand om.

Nu ska jag gå och duscha och sen hade jag tänkt läsa lite ur Elsas Mode som jag började läsa för två dagar sen. Puss

Kommentera

Publiceras ej