15 OKTOBER

0kommentarer

Igår efter jobbet åkte jag direkt till centrum och mötte upp tjejerna som satt och fikade på Espresso House. Satt kvar där ett tag till innan vi gick och kollade i lite affärer och gick till systemet.

När vi var klara i centrum så kom Fredde och vi åkte allihop och köpte mat på Lilla Italien. Sen åkte vi hem till Alexandra och Fredde och var där. Vi satt i köket och pratade och åt. Riktigt mysigt. Runt nio kom Sofie och lite senare gick vi till Niclas som bor några hus ifrån Alexandra. Där var också Tobbe. Hos Niclas så drack vi, spelade fifa och lite olika drinklekar.

Var kvar där i många timmar innan vi började känna att det var dags att dra hem. Jag kom hem runt fem men det vara bara för att jag missade bussen i centrum och var tvungen att gå hem. Somnade typ direkt när jag gick och la mig.

Idag gick jag upp lite efter elva. Hade egentligen ställt klockan på 10.15 men jag lyckades somna om när jag hade stängt av alarmet. När jag väl gick upp så gick jag och duschade direkt och sen åt jag och klädde på mig. Sen runt 12 gick jag hemifrån. Skulle ta bussen till Sköndal. För idag har jag äntligen varit och klippt mig. Var många månader sen sist och det var hur skönt som helst. Äntligen är mina kluvna och fula toppar borta. Dessutom klippte hon till min lugg lite också så nu är jag faktiskt riktigt nöjd med håret.

Kommentera

Publiceras ej