SJUK

0kommentarer

Så har jag åkt på en förkylning igen och den här gången är det värre än förra. Har haft ont i halsen sen förra söndagen, jag hostar och är jättehes och till råga på allt så är jag dessutom så täppt i näsan att jag knappt kan andas ibland. Eftersom jag hostar så mycket har jag fått börja sova sittandes och jag kan ju säga att det inte är det minsta skönt. Börjar verkligen känna på nacken att jag sover dåligt.

Idag sjukänmälde jag mig på jobbet eller egentligen så skickade jag sms redan igår och sa att jag inte skulle komma. Kände att det är bäst att stanna hemma några dagar så att jag kanske bli frisk på riktigt någon gång. Hela förra veckan var jag så hes att jag knappt kunde läsa på vilorna.

Dock är det ganska långtråkigt att ligga hemma på dagarna, skulle varit kul med lite sällskap men vad ska man göra.
Så eftersom det inte finns så mycket att göra att jag mest legat och kollat på en massa serier hela dagen. Och det gjorde jag även igår.
Har varit hemma i princip hela helgen med, då jag inte känt mig särskilt pigg. Åkte dock hem till Sofia med några utav tjejerna i lördags och var där i några timmar innan dom drog in till stan. Var roligt att träffa dom en liten stund iallafall även fast jag inte hängde med ut.

Nu ska jag snart gå och sova. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej