GODNATT

0kommentarer

Har precis blivit klar med ett arbete till barnen som jag och Sara har hållt på med. Eller helt färdigt är det inte ännu men imorgon ska jag ordna det sista.
Satt även kvar till kvart över sju på jobbet idag och höll på med det här så man kan säga att jag börjar bli trött nu och ont i handen har jag efter allt klippande och limmande.
När projektet är färdigt kanske jag visar vad det är för något vi har gjort.
Annars har den här dagen bara varit superlång. Haft barn som har skrikit och sprungit omkring inomhus i 40 minuter efter att alla de andra barnen hade gått ut. Till en början försökte jag få ut dom och sa till på skarpen men eftersom inget utav det funkade gav jag tillslut upp. Kan defintivt säga att jag var helt utmattad efter det.
Nu måste jag gå och lägga mig. Kan berätta mer imorgon. Puss

Kommentera

Publiceras ej