Första advent

0kommentarer

Så börjar den här helgen lida mot sitt slut. Har haft en riktigt rolig och härlig helg. Då jag har varit sjuk hela veckan har det passat mig super.
I fredags var jag i stan med Michaela och kollade i lite butiker. Fick med mig ganska mycket kul hem faktiskt, för ovanlighetens skull. Efter att vi varit i stan åkte vi direkt hem till Michaela.
Var där och åt och tog det lugnt i några timmar innan vi började göra oss i ordning för kvällen. Hon var hemma själv så vi hade en liten chillfest. Vi var sex tjejer och två killar. Och lite senare tittade även Fredde och Putte förbi.

Då jag har lite svårigheter att komma hem därifrån på nätterna så sov jag kvar.

På lördagen så åkte jag, Alexandra, Michaela och Sofie till Nacka forum. Vi kollade lite efter julklappar, hittade dock ingenting. Inte ens till mig själv, haha. Vi satte oss också och åt en god lunch när vi var där. När klockan började bli runt tre var det dags för att börja dra oss hemåt. Vi åkte hem till mig och jag gick och lämnade av mig en massa saker och hämtade bland annat badkläder. Sen åkte vi direkt hem till Sofie W.

Där hade vi spakväll med bastu och bubbelbad. Efter några timmar i bastun så var det dags för middag som Sofie hade fixat så fint. Vi fick både förrätt, varmrätt och efterrätt. Supergott :) Kvällen avslutades i soffan med sällskapspel och godis och smoothie. Var en jättebra och mysig kväll. Man blev helt mör och slut i kroppen men på ett bra sätt. Var ju också skönt att inte behöva tänka på att man skulle vara uppklädd och sminkad. Som sagt en jättebra kväll och hoppas på många fler sånna. Kom hem lite efter tolv någon gång.

Idag har jag inte gjort så mycket. Legat och kollat på film och serier i sängen och hängt upp en julstjärna. Inte direkt avancerat. Ätit min första lussebulle har jag gjort också, riktigt gott.

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för sängen. Ska upp tidigt imorgon för första gången på över en vecka. Puss och godnatt.

Kommentera

Publiceras ej