And hope my dreams will take me there

0kommentarer

Idag har jag bara tagit det lugnt, men det behövdes efter att ha kommit hem klockan fyra på morgonen två dagar i rad. Jag har dock haft en grym helg så det är inget jag klagar över.

I fredags var jag ute med Michaela, Sofie och Sara. Vi gick till femtiofyra som ligger på götgatan. Först satt vi på deras 'uteservering' och när det skulle stänga där ute så gick vi in. På toaletten stötte vi på en tjej och vi började snacka med henne och det slutade med att vi följde med henne och satte oss med hennes kompisar. Det var en ganska lugn och skön utgång. Tog bussen hem lite efter 3.

Igår på dan var jag bara hemma och låg framför teven tills jag skulle möta Michaela och Sofie i centrum klockan 17. Vi möttes på ica och handlade lite mat tillsammans. Sen hämtade vi upp Alexandra och åkte hem till Michaela. Där gjorde vi middag och satt och pratade med musik i bakgrunden. Jättemysigt.

Efter tio så kom Sofies bror och hämtade upp oss och skjutsade oss till en kompis i Fårdala som hade lite chillfest hemma hos sig. Där var det allsång och dans till allt ifrån Westlife till Jimmy Jansson, haha. Sjukt roligt och alla som var där var riktigt sköna och roliga människor. Var länge sen jag kommer ihåg att jag skrattat så mycket. Var kvar till lite efter halv fyra för sen var jag tvungen att springa iväg till bussen. Kom hem och gick direkt ut med hunden. Så jag kom väl i säng någon gång efter halv fem.

Kommentera

Publiceras ej