1 November

0kommentarer

Ligger i soffan och kollar på The Wedding Date som går på femman. Ska väl snart gå upp i sängen och lägga mig istället, är jättetrött så jag somnar säkert direkt om jag lägger mig ner.

Idag har det faktiskt gått riktigt bra på jobbet, det har varit lite för mycket bråk och sånt men i övrigt har det funkat bra. Hade vilan för första gången på flera veckor och det gick riktigt bra, var några som inte alls var intresserade av att vara med och kröp iväg men dom störde inte oss så det gjorde ingenting. Annars har vi varit ute och det har bara varit skönt, det var inte speciellt kallt så det har också gått jättebra!

Efter jobbet har jag inte gjort något speciellt. Ätit middag, duschat, sett nya avsnittet av Castle och kollat lite på tv.

Puss och kram!

Kommentera

Publiceras ej