And if you’re very lucky, you find someone willing to stand with you.

0kommentarer

För en liten stund sen gick Michaela, Sofie, Sandra och Sara hem. Vi hade en liten filmkväll, de hade hyrt film igår men de såg inte klart alla så vi fortsatte hemma hos mig idag. Vi kollade på Psalm 21. Jag har inte så mycket mer att säga om den än att den var konstig. Satt istället och höll på med mobilen under halva filmen istället.

Sov ut till 9 i morse. Hade tänkt sova lite längre men pappa ringde och väckte mig. Jag var iallafall pigg när jag gick upp. Halv tolv gjorde jag mig i ordning och en kvart senare satt jag på cykeln på väg till jobbet. Slutade halv fyra och cyklade direkt hem.

Städade mitt rum när jag kom eftersom det såg ut som en svinstia efter klädångesten i helgen. Och det var ju tur det när jag haft sällskap här i kväll.

Snart ska jag gå och lägga mig. Börjar 12 i morgon med men det är skönt att gå och lägga sig en normal tid. Puss

Kommentera

Publiceras ej