SÅ VAR HELGEN PÅ VÄG MOT SITT SLUT

0kommentarer

Ligger i soffan och kollar på tv, läser bloggar och facebookar lite. Har jobbat idag så jag orkar inte göra så mycket annat.

Jobbade mellan 10-18 idag så det var ett ganska långt pass men det gick bra ändå. Nu är jag trött men jag var ovanligt pigg när jag jobbade. Det trodde jag inte eftersom jag bara sov max 5 timmar i natt.

Igår efter jobbet så cyklade jag hem och satte jag mig och kollade på tv ett tag. Sen pratade jag med Michaela i telefon och planerade kvällen lite. Efter det blev det middag och sen började några timmar med total klädångest. Tillslut tog jag bara på mig en kjol och ett linne. Efter nio mötte jag upp Michaela och så gick vi till bussen tillsammans. Åkte in till Medis och satt där med Bella och hennes kompisar. Drack lite cider och hade det jättemysigt.
Efter tolv kom Alex och hans kompisar. Var kvar på Medis ett tag och sen gick vi till Debaser. Aldrig varit där tidigare, men det var ett okej ställe. Men det var nog sällsakapet som gjorde det mesta. Var kvar där till tre ungefär och sen gick vi till donken och sen åkte vi hem.

Mamma kom och mötte upp mig och Michaela eftersom vi inte orkade sitta i centrum och vänta i en halvtimme på våran buss. Kom hem 04.40 och gick i princip och la mig direkt.


Michaela på Medis!

Kommentera

Publiceras ej